Franču dizainers Filips Starks atklājis, ka «revolucionārais projekts», kas tiek īstenots sadarbībā ar Apple un iepriekš bijis daudzu baumu cēlonis, patiesībā ir nevis kāds slepens tehnoloģiju brīnums, bet gan supergrezns kuģis. Tā izstrāde savulaik sākta kopā ar Stīvu Džobsu, taču tiks pabeigta ciešā sadarbībā ar viņsaulē aizgājušā Apple līdzdibinātāja sievu. Kuģis vēlāk nonāks Džobsa ģimenes rīcībā, vēsta Appleinsider.com. «Tas nav projekts sadarbībā ar Apple. Tas ir privāts projekts, ko sāka Stīvs Džobss, bet pabeigs viņa sieva,» sacījis kāds dizainera pārstāvis. Pagājušajā nedēļā kāds franču laikraksts citēja Starku, ka tuvāko astoņu mēnešu laikā dienas gaismā nāks jauns Apple projekts. Nekavējoties spēkā ņēmās runas, ka tas būs revolucionārais Apple televizors, kam jāmaina cilvēku TV skatīšanās paradumi, taču kompānija tās steigšus noliedza kā nepamatotas.

Starks arīdzan atklājis ka septiņus gadus reizi mēnesī viesojies pie Džobsa un pēc viņa nāves regulāri tiekas ar Džobsa sievu, un pēc Appleinsider.com informācijas viens no sarunu tematiem ir grezns kuģis.

Tādu Džobsa biogrāfijā pieminējis arī tās autors Valters Isaksons. Grāmatā minēts, ka iedvesmu jahtas būvēšanai Džobss radis atpūtas ceļojumā no Itālijas uz Turciju. Džobss esot neskaitāmas reizes mainījis kuģa dizainu un 2009. gadā no projekta īstenošanas pat gandrīz atteicies. «Man šķiet, ka nebūšu vairs starp dzīvajiem, kad kuģis būs gatavs,» Džobss sacījis Isaksonam, norādot, ka tomēr cer piedzīvot kuģa pabeigšanu. Pēc Isaksona teiktā Džobsu ģimenes kuģa skicēs bijis redzams liels, bet minimālisma stilā ieturēts peldlīdzeklis. Projektā bijis minēts arī speciāls stikls, kas tiek izmantots Apple caurspīdīgo veikalu arhitektūrā. Par kuģa būvniecību atbildīgais bijis uzņēmums Feadship, kura specializācija ir tieši īpašu pasūtījumu izpilde.

«Es zinu, ka var nomirt un atstāt Lorēnu ar nepabeigtu kuģi, taču man ir jāturpina strādāt. Citādi sanāks, ka apzinos, ka varu nomirt,» – tā sacījis Džobss.

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…