SIA “Tele2” investējis 100 000 eiro jaunas klientu apkalpošanas sistēmas izveidē.

Līdzekļi ieguldīti klientu apkalpošanas sistēmas attīstībā digitālajā vidē, kas ļaus samazināt atkārtotu kontaktu skaitu un klientu apkalpošanas laiku vismaz par 10%, sola “Tele2”. Uzņēmums iecerējis, ka uzlabotā sistēma palīdzēs vieglāk organizēt klientu saziņu ar “Tele2”, jo vairāki komunikācijas kanāli, kas tiek izmantoti saziņai ar klientu, tiks apvienoti vienā sistēmā.

Tāpat plānots, ka jaunā sistēma samazinās manuālās darbības, kas jāveic klientu konsultantiem, tādā veidā arī samazinot cilvēcisko kļūdu risku, savukārt klients atbildi digitālajā vidē uz interesējošo jautājumu varēs saņemt ātrāk.

“Tele2” apgrozījums šogad pirmajā ceturksnī bija 42,1 miljons eiro, kas ir par 15% vairāk nekā pagājušā gada attiecīgajā periodā. Kompānija reģistrēta 1995.gada novembrī, un tās vienīgais īpašnieks ir Zviedrijas “Tele2 Sverige”, liecina “Lursoft” informācija.

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In Jaunumi

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs

Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo…