Šogad Rīga ir kļuvusi par daļu no “Junction 2020 Connected” hakatona, kas norisināsies no 6. līdz 8. novembrim. Junction ir starptautiska tehnoloģiju un hakatonu kopiena, kas organizē izaicinājumus, darbnīcas un dažādus izglītojošus pasākumus visā pasaulē. Šie pasākumi vienmēr fokusējas uz jaunu prasmju apgūšanu, mācīšanos, jaunu ideju un produktu radīšanu. Lielākais notikums, ko ik gadu rīko Junction, ir Eiropas lielākais hakatons, kas izaicina komandas kopīgiem spēkiem piedalīties uzdevumos un radīt. Hakatonā ik gadu piedalās vairāki tūkstoši programmētāju un tehnoloģiju entuziastu.

Šī gada tēma hakatonam ir “Uzlauz nākotni” (Hack the Future), un visiem hakatona dalībniekiem būs iespēja iegūt reālu pieredzi produktu attīstības procesos, kā arī tiešsaistes pasākumos iegūt pieredzi vebināros, mentoru programmās un konsultācijās ar nozares speciālistiem. Hakatona laikā dalībnieki cīnīsies par galveno balvu – 10 000 EUR.

Šodiena, 4. novembris, ir pēdējā diena, lai paspētu pieteikties hakatonam: https://bit.ly/3oYAsEi

Iepriekšējos gados hakatons norisinājās Somijas galvaspilsētā Helsinkos. Šogad pasākums ir pieņēmis jaunu formu, tas notiks paralēli gan virtuālā platformā, gan klātienē. Hakatona dalībnieki aicināti pievienoties citiem vairāk kā 30 hakatona norises vietās dažādās pilsētās visā pasaulē, to skaitā Rīgā, Stokholmā, Vīnē, Budapeštā, Tartu, Seulā un citur. Hakatona centru Rīgā organizē bezpeļņas nevalstiskā organizācija TechChill sadarbībā ar tehnoloģiju jaunuzņēmumu Printify, un Latvijas dalībniekiem būs iespēja piedalīties hakatonā arī Printify telpās Spīķeros.

Centros notiekošajam būs iespēja sekot līdzi arī tiešsaistē. Tādejādi “Junction 2020 Connected” varēs piedāvāt labāko no abām pasaulēm: tradicionālo hakatona atmosfēru un enerģiju klātienē, kā arī iespējas, ko piedāvā virtuālā platforma.

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…