Zīmols “Under Armour”, kas globālā mērogā darbojas sporta nozarē, pavēstījis, ka pārdos savā īpašumā esošo lietotni un interneta vietni “MyFitnessPal” ieguldījumu uzņēmumam “Francisco Partners” par 345 miljoniem ASV dolāru, vēsta “Techcrunch “.

Tas notiks piecus ar pusi gadus pēc “MyFitnessPal” iegādes par 475 miljoniem ASV dolāru.

Uzņēmums arī paziņojis, ka likvidēs “Endomondo” platformu, kuru tas vienlaikus iegādājās par 85 miljoniem ASV dolāru.

“Under Armour” informē, ka šī lēmuma iemesls ir vienkāršot un fokusēt zīmolu.

“Techcrunch” raksta, ka “MyFitnessPal” (kurai iegādes brīdī 2015. gadā bija 80 miljoni lietotāju un saskaņā ar pašreizējo informāciju ir vairāk nekā 200 miljoni lietotāju) un “Endomondo” vairāk vērsti uz sākuma līmeņa sportotājiem, kas, visticamāk, netrenējas sporta sacensībām. Savukārt, “Under Armour” tiek saistīts ar profesionālo sportu.

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…