Informāciju tehnoloģiju (IT) uzņēmums “Microsoft” izveidojis Mākslīgā intelekta biznesa skolu – bezmaksas tiešsaistes resursu dažādu nozaru biznesa līderiem, lai atbalstītu uzņēmumu digitālo transformāciju mākslīgā intelekta laikmetā. Kā klāstīja uzņēmumā, tā ir meistarklašu sērija, kas vadītājiem sniedz nepieciešamās zināšanas no mākslīgā intelekta izmantošanas stratēģijas izveides līdz uzņēmuma kultūras pārveidei un šo tehnoloģiju ieviešanai.

“Saskaņā ar “Accenturedatiem, mākslīgajam intelektam ir potenciāls līdz 2035. gadam divkāršot ekonomiskās izaugsmes rādītājus attīstītajās valstīs. Līdzīgi kā citas transformējošās tehnoloģijas, tas liek tehnoloģiju kompānijām sev uzdot jautājumu – kā mēs palīdzam cilvēkiem sagatavoties nākotnes biznesa un darba pasaulei? Viens no “Microsoft” piedāvātājiem risinājumiem ir šī tiešsaistes platforma, kas ikvienam uzņēmumam ir noderīgs ceļvedis mākslīgā intelekta pasaulē,” ir pārliecināta “Microsoft” vadītāja Baltijā Renāte Strazdiņa.

Mākslīgā intelekta biznesa skola ir izstrādāta, koncentrējoties uz četrām jomām, kuras ir svarīgas biznesa lēmumu pieņēmējiem, lai gūtu panākumus mākslīgā intelekta ieviešanā un izmantošanā: stratēģija, kultūra, atbildīga mākslīgā intelekta ieviešana un izmantošana un tehnoloģijas.

Programma ietver nodarbības, atziņas un uz pētījumiem balstītus ieteikumus no tādiem vadītājiem kā Emija Huda, “Microsoft” finanšu direktore, un Pīters Zemskis, biznesa skolas INSEAD dekāna vietnieks, kā arī ekspertiem, kuriem ir pieredze, izmantojot un integrējot mākslīgo intelektu sava uzņēmuma darbībā.

Mākslīgā intelekta biznesa skolas saturs pieejams šeit.

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…