Idejas autoriem nepieciešamība pēc šāda rīka sākotnēji radās pašiem, jo, meklējot automatizācijas iespējas, izrādījās, ka pieejamie rīki ir vai nu pārāk dārgi, vai arī izstrādāti lielu aģentūru vajadzībām un pārāk komplicēti ikdienas lietošanai. Pēc konkurentu izpētes tika pieņemts lēmums šādu rīku radīt pašiem.

Servisa pamatā ir sistēma, kas regulāri pārbauda pievienoto “Facebook” lapu, lai noskaidrotu, vai tajā nav publicēti jauni ieraksti. Ja sistēma konstatē, ka ir publicēts jauns ieraksts, tas tiek pievienots lietotāja iepriekš izveidotai reklāmas kampaņai un reklamēts pēc kampaņas izveidošanas brīdī noteiktajiem parametriem. Ja vienlaicīgi tiek reklamēti vairāki ieraksti, iepriekš uzstādītais budžets tiek sadalīts uz šiem ierakstiem.

Lai sāktu darbu, nepieciešama vien Facebook lapa un reklāmas konts, kuram piesaistīts maksājumu līdzeklis. Reģistrācija notiek ar “Facebook” lietotāja profilu, pēc kā uzreiz var sākt veidot pirmo kampaņu. Visiem jaunajiem lietotājiem tiek piedāvāts divu nedēļu izmēģinājuma periods, kura laikā var izmantot visas rīka piedāvātās iespējas bez kartes pievienošanas, kas neuzliek nekādas saistības.

Kā liecina uzņēmuma aplēses, jaunais rīks ļaus ietaupīt līdz pat 20 stundām mēnesī.

Šobrīd ir pieejama “AdYeet” pirmā versija, kuru izmanto vairāki Latvijas uzņēmumi un arī ārvalstu interesenti.

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In Sociālie mediji

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…