Francijas firma “Wysips” ir izstrādājusi caurspīdīgu plēvīti, kas uzlādē mobilo tālruņu baterijas ar saules enerģiju un izmaksā tikai vienu eiro (0,70 latus). Francijas dienvidu pilsētā Eksanprovansā bāzētā firma demonstrēja šo plēvīti, kas var tikt iebūvēta mobilā tālruņa ekrānā, pasaulē lielākajā mobilo sakaru iekārtu gadatirgū “Mobile World Congress”, kas no pirmdienas līdz ceturtdienai notiek Spānijas pilsētā Barselonā. “Wysips” plēvīte piesaistīja mobilo tālruņu ražotāju interesi, un tās izgudrotāji pauda cerību, ka pirmie ar šo plēvīti aprīkotie telefoni var nonākt veikalos jau līdz šī gada beigām. “Wysips” vadītājs Lidoviks Debluā minētajā gadatirgū demonstrēja ar šo plēvīti aprīkota viedtālruņa prototipu. “Saulē pavadītas 10 minūtes ļaus jums runāt pa telefonu divas minūtes. Pilnīgai uzlādēšanai telefons jātur saules gaismā sešas stundas,” sacīja Debluā. Viņš atzina, ka šis izgudrojums ir svarīgs gadījumos, ja telefonu nepieciešams ātri uzlādēt, piemēram, ja mobilajā tālrunī ir lidmašīnas iekāpšanas karte vai ja mobilais tālrunis jāizmanto, lai samaksātu rēķinu restorānā vai iegādātos vilciena biļeti. Vēl svarīgāks šis izgudrojums ir mazelektrificētās vietās, piemēram, Āfrikā. “Wysips” plāno piešķirt šīs tehnoloģijas licences tālruņu ražotājiem, kuri lems par galīgo cenu, kāda jāmaksā patērētājiem. Šīs plēvītes pašizmaksa ir apmēram viens eiro par vienību, sacīja Debluā. Plēvītes prototips ir izstrādāts pēc trīs gadu ilga pētniecības darba. Eksanprovansā tiek sagatavota ražošanas līnija, kas aprīlī sāks šīs plēvītes ražošanu un kuras jauda būs astoņi miljoni vienību.]]>


Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…