Apgāds “Mansards” laidis klajā grāmatu “Led Zeppelin. Mūzika, cilvēki un simboli”, kuras autors ir Klāss Vāvere. Izdevums turpina sēriju “Roka faili”, kurā līdz šim apskatītas grupas “The Beatles” un “Pink Floyd”. Grupa “Led Zeppelin” nepastāv jau vairāk kā 30 gadu, taču viņu paveiktais iedvesmo arvien jaunas paaudzes. Tikpat aizraujoša kā grupas mūzika ir tās dramatiskā vēsture – reti kura no klasiskajām rokgrupām savā laikā ir saskārusies ar tik konsekventu kritikas neizpratni un noliegumu, kas vēlāk pārvērties vispārējā atzinībā. Vairākkārt vainoti plaģiātismā, melnās maģijas praktizēšanā un citos grēkos, rokenrola brīvības garu “Led Zeppelin” apvienoja ar tehnisku virtuozitāti, radošu vērienu un emocionālu dziļumu, kas viņiem joprojām nodrošina līderpozīcijas aptaujās par rokmūzikas izcilākajiem sasniegumiem. Neatņemama grupas biogrāfijas sastāvdaļa ir hedoniskas pārmērības un cilvēcīgas traģēdijas – arī par grupas izjukšanas iemeslu kļuva bundzinieka Džona Bonama nāve 1980. gadā.
Grāmata ir apjomā nedaudz plašāka nekā “Roka failu” iepriekšējie izdevumi, taču sērijas pamatuzstādījums nav mainījies – kompakts, informatīvi un ilustratīvi piesātināts vēstījums par grupas darbību, mūziku un dalībnieku likteņiem. “Led Zeppelin” vēstures izpētei Klāss Vāvere veltījis daudz gadu, iepazīstoties ar vairākiem desmitiem grupas mūziķu interviju un citiem arhīva materiāliem.Grāmatas redaktore ir Aija Lāce, māksliniecisko noformējumu veidojusi Elita Šica Vāvere. Grāmatu iespējams iegādāties šeit

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=9Q7Vr3yQYWQ&w=480&h=360]
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…