Atceros, kad pirms gadiem Bite ienāca Latvijā, daudzi smīkņāja, ka viņiem nav nekādas izredzes izdzīvot. Jau tā mazajai Latvijai esot divi lieli mobilie operātori, ka ar to pilnībā pietiekot, ka neviens neiešot uz tādu biti. Taču laiks pierādīja pretējo. Bite izveidoja jaunu, plašu tīklu ar labu interneta ātrumu daudzās Latvijas malās. Padomāja par klientu maciņiem ieviešot lētas sarunas. Kā lielākais solis bija trīs vienkāršu tarifu plānu ieviešana, kas pie tam ir vienādi, gan priekšapmaksai, gan pēcapmaksai. Patīkami un pārsteidzoši. Bet tas notika pavasarī. Tagad Bite ir izlaidusi jaunu preses relīzi. Spriežot pēc tās datiem Bite ar savu jauno politiku ir trāpījusi tieši mērķī. Tiesa gan līdz Tele2 slavinātajam miljonam ceļš vēl ejams ir tāls, taču 46% izaugsme ir pamatīgs rādītājs. Precīzākus skaitļus varat atrast pievienotajā preses relīzē

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…