VoIP ( Voice over Internet Protocol) jeb IP balss pārraide ir alternatīvs veids kā veikt telefona zvanus, neizmantojot telefona sakaru līnijas, bet tā vietā – Interneta Protokolu.

Virtuālā telefona centrāle ir IP telefonijas pakalpojums, kura rezultātā uzņēmums var modernizēt un uzlabot savu klientu apkalpošanu, ātri un ērti. Virtuālā telefonu centrāle atrodas pakalpojuma sniedzēja datu centrā un tavā uzņēmumā ir nepieciešams tikai interneta pieslēgums un IP telefoni vai mobilo telefonu aplikācijas.

Tieši vienkāršā uzstādīšana ir viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc ar vien biežāk uzņēmumi izvēlas pārdošanu un klientu apkalpošanu veikt iekšēji, nevis izmantot ārpakalpojumu sniedzējus. Un zvanu centrāles funkcionalitāte ļauj analizēt rezultātus, lai vēl labāk uzlabotu savu darbību.

Šeit ir dažas no populārākajām funkcijām, kurām būtu jāpievērš uzmanība, izvēloties kādu no pakalpojumu sniedzējiem:

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…