Mobilo sakaru operators “Tele2” būtiski samazinās reklāmas izvietošanu “Facebook”, “Instagram”, “Google” un “YouTube”, novirzot to Latvijas medijiem, lai ārkārtas situācijas laikā stiprinātu vietējos medijus, kuru ziņu redakcijas veido vietējo saturu un ziņo par sabiedrībai aktuālajiem notikumiem.
- 
	8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketingsDigitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…
- 
	Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīsMultipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo…
- 
	KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
	            Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker		        
	        
	    - 
	8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketingsDigitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…
- 
	Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīsMultipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo…
- 
	KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
	            Load More In 		        
	        
	    Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…
 
             
 
 
							 
 
							 
 
							 
 
 
 
 
 
 
 
 
							 
