Navigācija, autostāvvietu meklēšana un apmaksa, kā arī elektroniskie norēķini – šķietami parastas ikdienas darbības, ko mūsdienās ievērojami atvieglo dažādas mobilās aplikācijas, tā mobilo sakaru operatora BITE veiktajā aptaujā atzīst ielu sporta kustības “Ghetto Games” lēdijas – sportistes un sabiedrībā zināmas, aktīvas sievietes.
Attīstoties mobilajām tehnoloģijām, strauji pieaug mobilo aplikāciju skaits – šā gada pavasarī “Google Play” veikalā bija pieejami jau teju 2,8 miljoni mobilo aplikāciju, bet “App Store” veikalā – 2,2 miljoni, liecina “Statista.com” dati. To piedāvājums ir pietiekami plašs un daudzveidīgs, lai savām interesēm piemērotāko atrastu ikviens interesents. Taču vienas no pasaulē populārākajām lietotnēm ir tās, kas nodrošina ātru, ērtu ikdienas komunikāciju un veicina lietotāju socializēšanos, piemēram, WhatsApp un Facebook.
““Swedbank” nule veiktajā aptaujā noskaidrots, ka populārākās aplikācijas, ko iedzīvotāji lejupielādē savos tālruņos, ir WhatsApp, Facebook Messenger, Facebook un dažādas banku maksājumu lietotnes. Taču saskaņā ar Waze datiem Rīgā jau 2014.gadā bija otrais lielākais šīs aplikācijas lietotāju skaits pasaulē. Arī šobrīd minētajās aplikācijās kopā patērētais datu apjoms strauji pieaug. Tā, ja pērnā gada nogalē BITES klienti šajās aplikācijās ik mēnesi iztērēja 30 terabaitus interneta, šobrīd ik mēnesi tiek iztērēti jau 55 terabaiti,” informēja BITE mārketinga vadītāja Diāna Šmite.

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…