Saulainos laika apstākļos šodien noslēdzās FIA pasaules rallijkrosa čempionāta posms World RX of Sweden jeb Maģiskā Nedēļas Nogale. Reinis Nitišs trešajā kvalifikācijā uzrādīja 14. laiku, bet ceturtās kvalifikācijas brauciena laikā bija spiests izstāties auto tehniska defekta dēļ. Četru kvalifikāciju kopsummā jēkabpilietis ierindojās 18. pozīcijā. Nākamais Pasaules RX posms notiks augusta sākumā, Kanādā.
“Ir reizes, kad viss izdodas, un ir reizes, kad sakarīgs rezultāts šķiet kā neaizsniedzams mērķis. Šī bija sarežģīta nedēļas nogale. Jau vakar cīnījāmies ar nepietiekamu ātrumu, un arī šodien spēcīgi pretargumenti mums neatradās – neviena no Audi mašīnām neiekļuva pusfinālā un atbildes ir jāmeklē visos departamentos,” pēc sacensībām atzīst Reinis Nitišs. “Priekšā mums ir garāka pauze līdz posmam Kanādā un šīs piecas nedēļas ir jāizmanto strādājot – gan man kā braucējam, gan arī komandai, attīstot mašīnu.”
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…