Saziņa ar ģimeni un draugiem, mācības, pirkšanas un pārdošanas darījumi, ceļojumu plānošana, kā arī darba atrašana un ikdienas darbu organizēšana ir visbiežākās situācijas, kurās Latvijas iedzīvotājiem ir palīdzējis internets, liecina Lattelecom iedzīvotāju veiktā aptauja.
Dažādās vecuma grupās interneta izmantošanas prioritātes atšķiras. Aptauja atklāj, ka jaunieši vecumā no 15 līdz 19 gadiem pat biežāk par saziņu internetā atzīmējuši tā izmantošanu mācību un pašmācības procesā, savukārt kā trešo populārāko iekļāvuši iepazīšanos. Biežāko atbilžu vidū vecumā līdz 24 gadiem ir darba meklēšana, savukārt vecumā pēc 40 – pirkšanas un pārdošanas darījumi. Pēc 50 gadu vecuma katram ceturtajam aktuāla ir ceļojumu plānošana un rezervēšana.
“Pateicoties interneta infrastruktūrai, kas Latviju ierindo trešajā vietā pasaulē pēc optiskā interneta pieejamības, tas kļuvis par neatņemamu dzīves sastāvdaļu. Analizējot lietotāju paradumus redzam, ka tīmeklis sen vairs nav tikai izklaides platforma, bet instruments, lai atvieglotu ikdienu. Arī biznesa jomā redzam, ka parādās jauni – ērtāki un ātrāk lietojami pakalpojumi, un šī tendence arvien pieaugs,” norāda Lattelecom komercdirektors Gusts Muzikants.
Pētījumā atklājas, ka internetu ar pārtraukumiem ne darba vajadzībām visas dienas garumā izmanto katrs ceturtais Latvijas iedzīvotājs, kamēr mazāk par stundu to lieto vien 7% respondentu. Interesanti, ka internetu visas dienas garumā vairāk izmanto sievietes. Arī vecums nav šķērslis – iedzīvotāji pēc 50 gadiem neatpaliek, jo katrs ceturtais internetu izmanto no rīta līdz vakaram.
Iedzīvotāji atzīst, ka bez interneta mūsdienās varētu iztikt salīdzinoši neilgu laiku. Vairākas dienas izturētu 23% aptaujāto, vairāk kā nedēļu 17%. 14% iedzīvotāju bez interneta iztiktu ne vairāk kā vienu dienu, savukārt vairākas stundas – tikai nedaudz vairāk kā katrs desmitais Latvijas iedzīvotājs.
Par aptauju:
Aptauja veikta 2016. gada jūlijā, portālā draugiem.lv aptaujājot 1057 respondentus.
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…