Pavisam nesen grupa zinātnieku ieviesa novatorisku “insturmentu” cīņai ar moskītiem. Testi ir pierādījuši, ka šis jaunums insektu vidū “ieviesīs bailes”. Šī jaunā tehnoloģija būs īpaši piemērota un nozīmīga tiem, kas vēlas pavadīt karstās dienas pie dabas.
Thermacell ir pierādījis, ka tas spēj atbaidīt kukaiņus ar 96% efektivitāti. Darba princips ir pavisam vienkāršs – no ierīces izplatās nepatīkama smaka, kas nepatīk kukaiņiem, tādā veidā atturot viņus no tuvošanās. Tas ir efektīvs līdzeklis visiem insektiem – sākot no tropu odiem, beidzot ar visbiežāk sastopamajiem insektiem.
Arī cilvēks sajūt Thermacell smaržu, taču tā nav kaitinoša vai apgrūtinoša. Tas ir daudz ērtāks par odu pūšamajiem līdzekļiem.
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…